16 februari 2017

Assistent pakket

Assistent is een CRM systeem voor de assurantiebranche. Een gebruiksvriendelijk software programma waarmee je o.a. jouw klanten, polissen en schades digitaal beheerd.

Assistent is meer dan 20 jaar geleden bedacht en gebouwd door een tussenpersoon en gevolmachtigde. Vandaag de dag wordt het systeem nog steeds onderhouden op aangeven van onze gebruikers (financieel adviseurs, tussenpersonen; het intermediair). Daardoor is Assistent uitgegroeid tot volwaardige software die een stevige plaats in de markt veroverd heeft.

Je beschikt met Assistent over een pakket dat zich kan meten met alle andere. Het is alleen veel goedkoper en je bent verzekerd van de ondersteuning door de herhaaldelijk als beste gewaardeerde gratis (!) servicedesk, zonder keuzemenu én zonder “ticket’s”. Je betaalt daarvoor een vast, laag maandbedrag zonder langdurig contract. Schriftelijk (of per e-mail) opzeggen is voldoende. Het contract eindigt dan aan het einde van de betaaltermijn. Wie per maand betaalt kan dus ook per maand opzeggen. Zonder gezeur.

Je mag de software EN de servicedesk dertig dagen gratis proberen. Zo leer je niet alleen de software kennen, maar ook de mensen die je gaan helpen als je een vraag hebt over een functie van Assistent. Kan je meteen eens kijken hoe lang de wachttijden zijn en of we echt zo vriendelijk zijn als we zeggen dat we zijn…


Functionaliteiten

Het programma biedt onder meer de volgende mogelijkheden in het Assistent basispakket:

  • klantadministratie, duidelijk overzicht van je portefeuille
  • polisadministratie
  • schade-administratie
  • agendering
  • correspondentie met ingebouwde tekstverwerker
  • diverse (management) overzichten / selecteren / exporteren
  • mailing versturen
  • scannen
  • zoekfunctie / kentekenregister
  • elektronisch dossier (notities, agenda en documenten)
  • koppeling met Microsoft Word
  • koppeling met Aplaza

Als extra module(s):


Wat kost dat dan?

We hanteren een hele eenvoudige kostenstructuur: voor een vast, laag bedrag heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle komende updates. Je werkt al met Assistent vanaf 59 euro per maand. Inclusief BTW, want alle prijzen zijn bij ons inclusief BTW.

59 euro is voor één persoon, dat noemen wij ook wel één licentie. Wil je met meerdere personen met Assistent werken? Dat kan! Je licentiebedrag wordt berekend op basis van het aantal personen dat gelijktijdig in Assistent kan werken.

Maar dat kan toch helemaal niet? Ja zeker wel. Je loopt niet aan tegen een hoge investering en ook de implementatie van Assistent geschiedt in de meeste gevallen zo

nder installatiekosten. Alleen als je wilt dat we de gegevens uit je “oude” pakket naar Assistent overzetten krijg je te maken met alleszins redelijke zogenaamde “conversiekosten”. Dit is een eenmalig bedrag.

Je betaalt voor wat je gebruikt, niet meer en niet minder. Neem contact op (076-5493750) voor een op maat gesneden voorstel.


Koppelingen

Naast Assistent gebruik je hoogstwaarschijnlijk nog meer software programma’s. Daarom hebben we met een aantal pakketten koppelingen gerealiseerd zodat de uitwisseling van gegevens weinig moeite kost. Is er met jouw favoriete programma nog geen koppeling? Neem contact met ons op en spreek je wens uit. Op dit moment kan Assistent worden gekoppeld met: