16 februari 2017

Veel gestelde vragen

We hanteren een hele eenvoudige kostenstructuur: voor een vast, laag bedrag heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle komende updates. Je werkt al met de uitgebreide basisversie voor 59 euro inclusief BTW per maand, voor één persoon. Voor twee of meer personen werken we met een staffel. Je loopt dus niet aan tegen een hoge investering en ook de implementatie van Assistent geschiedt in de meeste gevallen zonder installatiekosten. Alleen als je wilt dat we de gegevens uit je “oude” pakket naar Assistent overzetten krijg je te maken met alleszins redelijke, eenmalige conversiekosten.  
De contractstermijn is gelijk aan de termijn waarover je betaalt. Betaal je per jaar (en krijg je korting!) dan is je contractstermijn ook een jaar. Betaal je per maand, dan is je contractstermijn ook een maand. Opzeggen kan schriftelijk, per fax of e-mail met een opzegtermijn van een maand. Heb je liever een contractstermijn van drie jaar of langer, neem dan contact op met een ander softwarehuis.
Nee. Assistent is zó gebruiksvriendelijk dat je zonder cursus prima uit de voeten kunt. Indien gewenst kan één van ons bij jou op kantoor een introductie op maat verzorgen.
Ja, dat kan. Je kunt selecties maken uit alle velden van alle tabellen. Het resultaat komt er precies zó uit te zien als jij dat wilt. Formuleer je selectie in gewoon Nederlands en stuur die per e-mail naar de helpdesk. Je krijgt dan een zogenaamde SQL-tekst retour die je in Assistent moet invoeren. De door jou gewenste selectie rolt dan uit je computer. Klik hier voor een groot aantal standaard selecties.
Natuurlijk! We bezoeken je graag bij jou op kantoor, in je vertrouwde omgeving óf in deze tijd kan het ook digitaal, middels een video gesprek. In ongeveer anderhalf uur zullen we je laten zien wat Assistent wél en níet kan. Ook vertellen we je meer over wat je van ons als bedrijf mag verwachten. Wanneer doen we een bakkie?
Nee, hoor. Assistent werkt op elke moderne Windows-computer. Hoe beter de machine, hoe soepeler Assistent draait. Ga je veel scannen e.d., des te meer schijfruimte heb je nodig. NB: Assistent werkt niet op/met een NAS. Als je twijfelt, bel dan, we denken graag mee over hoe jij jouw systeem het beste kunt organiseren. Systeembeheerder zijn ook welkom om ons te bellen!
Zeker, we zitten voor je klaar! Hier zijn verschillende mogelijkheden voor. We kunnen je telefonisch een digitale demonstratie geven. We loggen bij je in via TeamViewer en we lopen samen langs de highlights. Uiteraard beantwoorden we ook jouw vragen en opmerkingen! We kunnen ook een demonstratie geven bij jou of bij ons op kantoor. Je mag ons ook altijd een e-mail sturen.
In de meeste gevallen kunnen de gegevens uit je huidige pakket (gedeeltelijk) worden overgezet. Wij noemen dit een conversie. Een conversietraject is altijd maatwerk en - wat elders ook wordt beweerd - verlies van gegevens is bijna nooit te voorkomen. We hebben ruime ervaring met het converteren van de data uit o.a. ASSU, ANVA, OnlinePro, ASSU, Dias en CCS. En wat je ook te horen krijgt over de conversie: het is en blijft een spannende onderneming. We gaan tenslotte met je grootste zakelijke goed aan de gang. We zorgen ervoor dat het hele traject zo weinig mogelijk “gedoe” voor jou (en eventuele collega's). We horen geregeld verhalen over een horrorscenario bij de conversie. Bij Assistent draait je kantoor gewoon door op je “oude” software tot we de conversie klaar hebben. Dan maken we een afspraak voor de definitieve conversie die we zoveel mogelijk tijdens daluren zullen uitvoeren. Als jij dan op kantoor komt kan je meteen met Assistent aan de slag. Indien gewenst zal een van onze mensen je uitgebreid op weg helpen, maar meestal is dat niet nodig. Assistent is immers zó gebruiksvriendelijk dat de meeste gebruikers veel van de standaardfuncties al snel onder de knie hebben.
Ja, wij vinden van wel. We hebben namelijk een hekel aan keuzemenu's en tickets. Een ticketsysteem is het digitale "nummertje pakken" die we kennen van de winkels, zoals de slager. Hier doen wij niét aan en dat gaan we ook niet doen. Geen keuzemenu, geen tickets. Als je belt krijg je gelijk één van ons aan de lijn en we lossen het gelijk op. Sinds 1 januari 2021 hebben we onze openingstijden verruimd met 1,5 uur per dag. We zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar.