+31 (0)76 549 37 50
info@assistent.nl
Login
Helpdesk
Assistent-Automatisering-Logo
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Webinars
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
×
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Webinars
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
Contact
Demo

Veel gestelde vragen

Het pakket

Een volledig, gebruiksvriendelijk CRM-pakket vanaf € 49,- per maand!

Veel gestelde vragen

Wat kost Assistent?

We hanteren een hele eenvoudige kostenstructuur: vanaf € 49,- per maand heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle komende updates. En als je per half jaar of jaar gaat betalen krijg je nog een leuke korting ook! Je loopt dus niet aan tegen een hoge investering en ook de implementatie van Assistent geschiedt in de meeste gevallen zonder installatiekosten. Alleen als je wilt dat we de gegevens uit je “oude” pakket naar Assistent overzetten krijg je te maken met alleszins redelijke, eenmalige conversiekosten. 

Wat is de contractstermijn van Assistent?

Na de eerste 12 maanden is de contractstermijn is gelijk aan de termijn waarover je betaalt. Betaal je per jaar (en krijg je korting!) dan is je contractstermijn ook een jaar. Betaal je per maand, dan is je contractstermijn ook een maand. Opzeggen kan schriftelijk, per fax of e-mail met een opzegtermijn van een maand. Heb je liever een contractstermijn van drie jaar of langer, neem dan contact op met een ander softwarehuis.

Moet ik verplicht naar cursus?

Nee. Assistent is zó gebruiksvriendelijk dat je zonder cursus prima uit de voeten kunt. Indien gewenst kan één van ons bij jou op kantoor een introductie op maat verzorgen.

Kan ik selecties maken van door mij gedefinieerde groepen polissen o.i.d. ?

Ja, dat kan. Je kunt selecties maken uit alle velden van alle tabellen. Het resultaat komt er precies zó uit te zien als jij dat wilt. Formuleer je selectie in gewoon Nederlands en stuur die per e-mail naar de helpdesk. Je krijgt dan een SQL-tekst retour die je in Assistent moet invoeren. De door jou gewenste selectie rolt dan uit je computer.

Kan ik een demonstratie krijgen?

Natuurlijk! We bezoeken je graag bij jou op kantoor, in je vertrouwde omgeving óf in deze tijd kan het ook digitaal, middels een video gesprek. In ongeveer anderhalf uur zullen we je laten zien wat Assistent wél en níet kan. Ook vertellen we je meer over wat je van ons als bedrijf mag verwachten. Wanneer doen we een bakkie?

Stelt Assistent bijzondere systeemeisen?

Nee, hoor. Assistent werkt op elke moderne Windows-computer. Hoe beter de machine, hoe soepeler Assistent draait. Ga je veel scannen e.d., des te meer schijfruimte heb je nodig.

NB: Assistent werkt niet op of met een NAS, dit wordt dan ook niet door ons ondersteund. Ook een Microsoft Azure omgeving kan problemen geven. Je kunt een Windows 11 - computer tot server promoveren maar dat is wat jij zelf moet willen. Niet ideaal,  dus. Het is een kwestie van uitproberen. Om soepel te werken is een Windows Server de beste oplossing.

Daarnaast kan Assistent niet op een omgeving worden geïnstalleerd die continu synchroniseert. Denk bijvoorbeeld aan OneDrive, Dropbox e.d.

Als je twijfelt, bel dan, we denken graag mee over hoe jij jouw systeem het beste kunt organiseren. 

Kan ik uitleg krijgen n.a.v. de probeerversie?

Zeker, we zitten voor je klaar! Hier zijn verschillende mogelijkheden voor. We kunnen je telefonisch een digitale demonstratie geven. We loggen bij je in via TeamViewer en we lopen samen langs de highlights. Uiteraard beantwoorden we ook jouw vragen en opmerkingen! We kunnen ook een demonstratie geven bij jou of bij ons op kantoor. Je mag ons ook altijd een e-mail sturen.

Conversie | Kunnen de gegevens uit mijn huidige pakket worden overgezet?

In de meeste gevallen kunnen de gegevens uit je huidige pakket (gedeeltelijk) worden overgezet. Een conversietraject is altijd maatwerk en - wat elders ook wordt beweerd - verlies van gegevens is bijna nooit te voorkomen. We hebben ruime ervaring met het converteren van de data uit o.a. ASSU, ANVA, OnlinePro, ASSU, Dias en CCS. En wat je ook te horen krijgt over de conversie: het is en blijft een spannende onderneming. We gaan tenslotte met je grootste zakelijke goed aan de gang. We zorgen ervoor dat het hele traject zo weinig mogelijk “gedoe” voor jou (en eventuele collega's). We horen geregeld verhalen over een horrorscenario bij de conversie. Bij Assistent draait je kantoor gewoon door op je “oude” software tot we de conversie klaar hebben. Dan maken we een afspraak voor de definitieve conversie die we zoveel mogelijk tijdens daluren zullen uitvoeren. Als jij dan op kantoor komt kan je meteen met Assistent aan de slag. Indien gewenst zal een van onze mensen je uitgebreid op weg helpen, maar meestal is dat niet nodig. Assistent is immers zó gebruiksvriendelijk dat de meeste gebruikers veel van de standaardfuncties al snel onder de knie hebben.

Zijn jullie makkelijk bereikbaar?

Ja, wij vinden van wel. We hebben namelijk een hekel aan keuzemenu's en tickets. Een ticketsysteem is het digitale "nummertje pakken" die we kennen van de winkels, zoals de slager. Hier doen wij niét aan en dat gaan we ook niet doen. Geen keuzemenu, geen tickets.
Wanneer je belt krijg je één van ons aan de lijn en lossen we het gelijk op. Zijn we in gesprek? Druk dan op 2 en je wordt teruggebeld! Hoe makkelijk wil je het hebben? We zijn op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Direct contact opnemen?

Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Buiten die tijden kan je je vraag per e-mail stellen.

  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

Voor de assurantiebranche

Voor een laag maandbedrag

Zonder langdurig contract

Beste gewaardeerde gratis servicedesk

Meer dan 20 jaar ervaring

Ontworpen door en met gebruikers

Persoonlijke kennismaking

Werkt precies zoals jij dat verwacht

De totaal-oplossing van Assistent Assurantie Software

Assistent is meer dan 20 jaar geleden bedacht en gebouwd door een tussenpersoon en gevolmachtigde.

Het Assistent pakket

Een gebruiksvriendelijk CRM systeem waarmee je je klanten, polissen en schades beheert.

Klik hier

Basis functionaliteiten

Het programma biedt een groot aantal standaard mogelijkheden aan in het basispakket.

Klik hier

Extra functionaliteiten

Naast het basispakket kun je het pakket uitbreiden met een groot aantal modules.

Klik hier

Beschikbare koppelingen

Een groeiend aantal koppelingen met pakketten zoals Word, Outlook, Adviesbox, Rolls, Aplaza, Solera, etc.

Klik hier

Te integreren Klantportaal

Een naadloos in je website te integreren klantportaal waarmee je klanten 24/7 hun gegevens kunnen raadplegen.

Klik hier

De kosten van Assistent

Vanaf € 49,- per maand heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle updates.

Klik hier

30 Dagen proberen

Om onze software én helpdesk te leren kennen mag je Assistent 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend gebruiken.

Klik hier

Een nummer voor alle vragen

We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
Je kunt ons ook mailen op info@assistent.nl.

076 - 549 37 50
Assistent-Automatisering-Logo-diap
Nieuwsbrief

Controleer nu je inbox- of spammap om de aanmelding te bevestigen.

Sitemap
  • Home
  • Assistent pakket
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • FAQ
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
Bedrijfsgegevens
  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

  • Adres

    Paardeweide 7
    4824 EH Breda

  • Postadres

    Postbus 5722
    4801 EC Breda

© 2025  Assistent automatisering | Keraweb & Partners