+31 (0)76 549 37 50
info@assistent.nl
Login
Helpdesk
Assistent-Automatisering-Logo
  • Home
  • Assistent pakket
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
    • Vacatures
  • FAQ
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
  • Webinars
×
  • Home
  • Assistent pakket
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
    • Vacatures
  • FAQ
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
  • Webinars
Contact
Demo

Maandbetalers

Het pakket

Een volledig, gebruiksvriendelijk CRM-pakket voor een vaste, lage prijs per maand!

Maandbetalers regeling

Je kunt voorkomen dat je klanten worden geconfronteerd met forse, jaarlijkse premienota’s.

De maandbetalersregeling werkt als volgt: je boekt alle maatschappijnota’s en prolongaties zoals je gewend bent, met dien verstande dat de notabedragen normaal bij de klant in rekening worden gebracht. De klant betaalt ze echter niet – je incasseert elke maand 1/12e deel van het totaal in dat jaar in rekening te brengen bedrag.

Tussentijds kan je controlelijsten vervaardigen waarop je kunt zien of de geïncasseerde bedragen in de pas lopen met het totaal te betalen bedrag. Is dat niet het geval (bijvoorbeeld doordat er verzekeringen zijn vervallen of juist bijgesloten), dan biedt Assistent de mogelijkheid om een berekening op te stellen van het nieuwe maandbedrag. Na afloop van de maandbetalingsperiode (een periode van twaalf maanden, die ingaat op een door jou in overleg met de klant bepaald tijdstip) maak je een afrekening. Het saldo wordt standaard toegevoegd aan het totaal van de volgende periode, zodat de klant nooit wordt geconfronteerd met hoge afrekeningen.

Gekoppeld aan de maandbetalersregeling is de mogelijkheid tot het aanmaken van incassobestanden die je met je telebanking-pakket kunt inlezen (zogenaamde CLIEOP-indeling). Je maakt op elk door gewenst moment een incassobestand aan en importeert dat in je telebanking-pakket. Vervolgens bied je de incassorecords aan je bank aan. Zodra het te incasseren bedrag op je rekening is bijgeschreven kan je de betalingen door Assistent automatisch laten boeken.

Omgekeerd kan je ook betalingen aanmaken: van elke negatieve klanten-boeking wordt automatisch een betaalrecord aangemaakt. Op elk gewenst moment bied je de betalingen aan je bank aan. De procedure verloopt verder als hiervoor beschreven bij incasso.

Extra functionaliteiten
Demo downloaden

Direct contact opnemen?

Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Buiten die tijden kan je je vraag per e-mail stellen.

  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

Voor de assurantiebranche

Voor een laag maandbedrag

Zonder langdurig contract

Beste gewaardeerde gratis servicedesk

Meer dan 20 jaar ervaring

Ontworpen door en met gebruikers

Persoonlijke kennismaking

Werkt precies zoals jij dat verwacht

Wat zeggen onze ?

Dit zijn kantoren die je voorgingen.

Assistent-Automatisering-Klant-BestKees

"Mijn complimenten voor de snelle en goede ondersteuning die we tot op heden ontvangen hebben. We hebben vertrouwen in een prettige langdurige samenwerking."


BestKees

Vertrouwd en dichtbij
Assistent-Automatisering-Klant-JacVanDam

"Het meest gebruiksvriendelijke systeem waarmee ik ooit heb gewerkt"


Floris van Dam

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-VanHulzen

"Precies waar we op zoek naar waren!! De eerste kennismaking verliep prima en alleraardigst. Fijn ook te weten dat we altijd op jullie kunnen terugvallen indien nodig."


Erik en Manita van Hulzen

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-BijHeerma

"Voor de juiste prijs, een volledige pakket"


Johan Heerma

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-Jaarsveld

"Wij zijn in 1999 bij Assistent terecht gekomen, wij vonden de prijs van het pakket aantrekkelijk. Nu 21 jaar later werken wij nog steeds met het pakket van Assistent, wij kennen niets anders maar willen ook niets anders. Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs, en de helpdesk krijgt een 10."


Frans van Jaarsveld

Assurantiën & Advies
koppel
Nieuwsbrief

Controleer nu je inbox- of spammap om de aanmelding te bevestigen.

Sitemap
  • Home
  • Assistent pakket
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • FAQ
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
Bedrijfsgegevens
  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

  • Adres

    Paardeweide 7
    4824 EH Breda

  • Postadres

    Postbus 5722
    4801 EC Breda

© 2023  Assistent automatisering - Want automatiseren moet wel leuk blijven! | Keraweb & Partners