26 september 2017

Medewerker Servicedesk

We zijn dringend op zoek naar een medewerker voor onze servicedesk. Je analyseert niet alleen de wensen en problemen van onze klanten, maar bedenkt daar ook oplossingen voor. Maar werken in ons serviceteam gaat verder: je hebt ook contact met prospects en informeert die over de ins en outs van onze software.Een boeiende en uitdagende baan dus.

Je bent:

  • Een boeiende persoonlijkheid;
  • Slim en pragmatisch ingesteld;
  • Gek van internet en sociale media;
  • Bereid om cursussen en trainingen te volgen.

Je hebt:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Een fijne telefoonstem
  • Een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare functie

Je kunt:

  • Logisch nadenken;
  • Allerlei (computer)problemen oplossen;
  • Tegen het gemopper van de directie.

Wij bieden:

  • Een boeiende baan bij een charismatisch softwarehuis;
  • Een marktconform salaris;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. premievrij pensioen);
  • Een bedrijfscultuur waarin collegialiteit en samenwerking voorop staan.

Past deze baan bij jou? Stuur je CV (mét foto of video) en een uitgebreide motivatie (wie ben je en waarom wil je bij ons werken) naar directie@assistent.nl. Voor meer informatie kan je bellen (076-5493750) met Robèrt Kloeg of Kees Lagendijk