26 september 2017

Helpdeskmedewerker

We zijn dringend op zoek naar een

Helpdeskmedewerker (m/v)

Je analyseert niet alleen de wensen en problemen van onze klanten, maar bedenkt daar ook een oplossing voor. Je brengt je dagen dan ook veelal door aan de helpdesk. Ervaring in een soortgelijke functie is fijn maar niet noodzakelijk. Wij zorgen er door in- en externe opleiding voor dat je goed beslagen ten ijs komt.

Je bent:

  • Een boeiende persoonlijkheid;
  • Slim en pragmatisch ingesteld;
  • Gek van internet en sociale media;
  • Bereid om cursussen en trainingen te volgen.

Je hebt:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands;
  • Minimaal je rijbewijs B.

Je kunt:

  • Logisch nadenken;
  • Allerlei (computer)problemen oplossen;
  • Tegen het gemopper van de directeur.

Wij bieden:

  • Een boeiende baan bij een klein, vrolijk, charismatisch softwarehuis;
  • Persoonlijke begeleiding;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. premievrij pensioen);
  • Een bedrijfscultuur waarin collegialiteit en samenwerking voorop staan.

Past deze baan bij jou? Stuur je CV (mét foto) en een uitgebreide motivatie (wie ben je en waarom wil je bij ons werken) naar directie@assistent.nl. Voor meer informatie kan je bellen (076-5493750) met Robèrt Kloeg of Kees Lagendijk.