+31 (0)76 549 37 50
info@assistent.nl
Login
Helpdesk
Assistent-Automatisering-Logo
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
Contact
Demo

Cloud-oplossingen

Het Assistent pakket

Een volledig, gebruiksvriendelijk CRM-pakket vanaf € 49,- per maand!

Werken in de Cloud

Je kunt op 4 manieren met Assistent werken:

  • Traditioneel, met de hele installatie bij jou op kantoor;
  • Online, je bestanden staan op onze server en je werkt in een browser;
  • In-the-Cloud, alles staat op een externe server en je logt in alsof het jouw computer is;
  • Microsoft 365: een complete server inclusief Microsoft 365

De “look-and-feel” van alle versies is vrijwel gelijk, maar onder de motorkap schuilen wel wat verschillen. De meeste daarvan worden veroorzaakt doordat je met een ander besturingssysteem werkt dat anders met de processen omgaat.

Extra functionaliteiten
Demo downloaden

Direct contact opnemen?

Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00. Buiten die tijden kan je je vraag per e-mail stellen.

  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

Voor de assurantiebranche

Voor een laag maandbedrag

Zonder langdurig contract

Beste gewaardeerde gratis servicedesk

Meer dan 20 jaar ervaring

Ontworpen door en met gebruikers

Persoonlijke kennismaking

Werkt precies zoals jij dat verwacht

Wat zeggen onze gebruikers ?

Dit zijn kantoren die je voorgingen.

Camelot

“Onze complimenten voor de fijne wijze waarmee we met Assistent Online werken. Alles functioneert soepel en storingsvrij. Keep up the good work!”

 

Erik Olieman

Camelot Adviesgroep
Assistent-Automatisering-Klant-BestKees

"Mijn complimenten voor de snelle en goede ondersteuning die we tot op heden ontvangen hebben. We hebben vertrouwen in een prettige langdurige samenwerking."


BestKees

Vertrouwd en dichtbij
Assistent-Automatisering-Klant-VanHulzen

"Precies waar we op zoek naar waren!! De eerste kennismaking verliep prima en alleraardigst. Fijn ook te weten dat we altijd op jullie kunnen terugvallen indien nodig."


Erik en Manita van Hulzen

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-BijHeerma

"Voor de juiste prijs, een volledige pakket"


Johan Heerma

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-Jaarsveld

"Wij zijn in 1999 bij Assistent terecht gekomen, wij vonden de prijs van het pakket aantrekkelijk. Nu 21 jaar later werken wij nog steeds met het pakket van Assistent, wij kennen niets anders maar willen ook niets anders. Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs, en de helpdesk krijgt een 10."


Frans van Jaarsveld

Assurantiën & Advies
peperkamp

“We werken vanaf 2021 met Assistent en het bevalt top. In het begin hebben we vaker contact gehad en als iets niet duidelijk was, dan werden we altijd geweldig geholpen. We hebben inmiddels een mooie portefeuille en daar heeft Assistent echt een handje aan bijgedragen.”

Alexandra Peperkamp

Assurantiën & Advies
timmermans_2

“Ik ben zo blij dat ik in maart 2017 de overstap heb gemaakt naar Assistent. Ik weet dat ik niet alle mogelijkheden in Assistent benut, maar zoals ik er nu mee werk, voldoet het prima voor mij!”

Anne Els Timmers

Assurantiekantoor
Assistent-Automatisering-Logo-diap
Nieuwsbrief

Controleer nu je inbox- of spammap om de aanmelding te bevestigen.

Sitemap
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
Bedrijfsgegevens
  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

  • Adres

    Paardeweide 7
    4824 EH Breda

  • Postadres

    Postbus 5722
    4801 EC Breda

© 2025  Assistent automatisering | Keraweb & Partners