+31 (0)76 549 37 50
info@assistent.nl
Login
Helpdesk
Assistent-Automatisering-Logo
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
Contact
Demo

Maandbetalers

Het Assistent pakket

Een volledig, gebruiksvriendelijk CRM-pakket vanaf € 49,- per maand!

Maandbetalers regeling

Je kunt voorkomen dat je klanten worden geconfronteerd met forse, jaarlijkse premienota’s.

De maandbetalersregeling werkt als volgt: je boekt alle maatschappijnota’s en prolongaties zoals je gewend bent, met dien verstande dat de notabedragen normaal bij de klant in rekening worden gebracht. De klant betaalt ze echter niet – je incasseert elke maand 1/12e deel van het totaal in dat jaar in rekening te brengen bedrag.

Tussentijds kan je controlelijsten vervaardigen waarop je kunt zien of de geïncasseerde bedragen in de pas lopen met het totaal te betalen bedrag. Is dat niet het geval (bijvoorbeeld doordat er verzekeringen zijn vervallen of juist bijgesloten), dan biedt Assistent de mogelijkheid om een berekening op te stellen van het nieuwe maandbedrag. Na afloop van de maandbetalingsperiode (een periode van twaalf maanden, die ingaat op een door jou in overleg met de klant bepaald tijdstip) maak je een afrekening. Het saldo wordt standaard toegevoegd aan het totaal van de volgende periode, zodat de klant nooit wordt geconfronteerd met hoge afrekeningen.

Gekoppeld aan de maandbetalersregeling is de mogelijkheid tot het aanmaken van incassobestanden die je met je telebanking-pakket kunt inlezen (zogenaamde CLIEOP-indeling). Je maakt op elk door gewenst moment een incassobestand aan en importeert dat in je telebanking-pakket. Vervolgens bied je de incassorecords aan je bank aan. Zodra het te incasseren bedrag op je rekening is bijgeschreven kan je de betalingen door Assistent automatisch laten boeken.

Omgekeerd kan je ook betalingen aanmaken: van elke negatieve klanten-boeking wordt automatisch een betaalrecord aangemaakt. Op elk gewenst moment bied je de betalingen aan je bank aan. De procedure verloopt verder als hiervoor beschreven bij incasso.

Extra functionaliteiten
Demo downloaden

Direct contact opnemen?

Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00. Buiten die tijden kan je je vraag per e-mail stellen.

  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

Voor de assurantiebranche

Voor een laag maandbedrag

Zonder langdurig contract

Beste gewaardeerde gratis servicedesk

Meer dan 20 jaar ervaring

Ontworpen door en met gebruikers

Persoonlijke kennismaking

Werkt precies zoals jij dat verwacht

Wat zeggen onze gebruikers ?

Dit zijn kantoren die je voorgingen.

Camelot

“Onze complimenten voor de fijne wijze waarmee we met Assistent Online werken. Alles functioneert soepel en storingsvrij. Keep up the good work!”

 

Erik Olieman

Camelot Adviesgroep
Assistent-Automatisering-Klant-BestKees

"Mijn complimenten voor de snelle en goede ondersteuning die we tot op heden ontvangen hebben. We hebben vertrouwen in een prettige langdurige samenwerking."


BestKees

Vertrouwd en dichtbij
Assistent-Automatisering-Klant-VanHulzen

"Precies waar we op zoek naar waren!! De eerste kennismaking verliep prima en alleraardigst. Fijn ook te weten dat we altijd op jullie kunnen terugvallen indien nodig."


Erik en Manita van Hulzen

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-BijHeerma

"Voor de juiste prijs, een volledige pakket"


Johan Heerma

Verzekeringen
Assistent-Automatisering-Klant-Jaarsveld

"Wij zijn in 1999 bij Assistent terecht gekomen, wij vonden de prijs van het pakket aantrekkelijk. Nu 21 jaar later werken wij nog steeds met het pakket van Assistent, wij kennen niets anders maar willen ook niets anders. Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs, en de helpdesk krijgt een 10."


Frans van Jaarsveld

Assurantiën & Advies
peperkamp

“We werken vanaf 2021 met Assistent en het bevalt top. In het begin hebben we vaker contact gehad en als iets niet duidelijk was, dan werden we altijd geweldig geholpen. We hebben inmiddels een mooie portefeuille en daar heeft Assistent echt een handje aan bijgedragen.”

Alexandra Peperkamp

Assurantiën & Advies
timmermans_2

“Ik ben zo blij dat ik in maart 2017 de overstap heb gemaakt naar Assistent. Ik weet dat ik niet alle mogelijkheden in Assistent benut, maar zoals ik er nu mee werk, voldoet het prima voor mij!”

Anne Els Timmers

Assurantiekantoor
Assistent-Automatisering-Logo-diap
Nieuwsbrief

Controleer nu je inbox- of spammap om de aanmelding te bevestigen.

Sitemap
  • Home
  • Assistent pakket
    • Assistart
    • FAQ
  • Over ons
    • Wie is Assistent?
    • Team
  • Probeerversie
  • Nieuws
    • Laatste nieuws
Bedrijfsgegevens
  • Telefoon

    +31 (0)76 549 37 50

  • E-mail

    info@assistent.nl

  • Adres

    Paardeweide 7
    4824 EH Breda

  • Postadres

    Postbus 5722
    4801 EC Breda

© 2025  Assistent automatisering | Keraweb & Partners