16 februari 2017

Veel gestelde vragen

We hanteren een hele eenvoudige kostenstructuur: voor een vast, laag bedrag heb je recht op volledige (telefonische) ondersteuning en alle komende updates.

Je werkt al met de uitgebreide basisversie voor 59 euro inclusief BTW per maand.

Je loopt dus niet aan tegen een hoge investering en ook de implementatie van Assistent geschiedt in de meeste gevallen zonder installatiekosten. Alleen als je wilt dat we de gegevens uit je “oude” pakket naar Assistent overzetten krijg je te maken met alleszins redelijke conversiekosten.

Neem contact op (076-5493750) voor een op maat gesneden voorstel.  
De contractstermijn is gelijk aan de termijn waarover je betaalt. Betaal je per jaar (mét korting!) dan is je contractstermijn ook een jaar. Betaal je per maand, dan is je contractstermijn ook een maand. Opzeggen kan schriftelijk, per fax of email met een opzegtermijn van een maand. Heb je liever een contractstermijn van drie jaar of langer, neem dan contact op met een ander softwarehuis.
In de meeste gevallen kunnen de gegevens uit je huidige pakket (gedeeltelijk) worden overgezet. Een conversie is altijd maatwerk en - wat elders ook wordt beweerd - verlies van gegevens is bijna nooit te voorkomen. Bel met de helpdesk voor meer informatie.
Nee, dat hoeft niet. Assistent is zó gebruiksvriendelijk dat je zonder cursus prima uit de voeten kunt. Indien je er prijs op stelt kan een van onze consultants bij jou op kantoor een introductie op maat verzorgen.
Ja. Assistent heeft als enige standaard de mogelijkheid om je volledige dabatase te exporteren naar csv-bestanden. Elk ander softwarehuis kan die bestanden probleemloos tegen lage kosten inlezen
Ja, dat kan. Je kunt selecties maken uit alle velden van alle tabellen. Het resultaat komt er precies zó uit te zien als jij dat wilt. Formuleer je selectie in gewoon Nederlands en stuur die per e-mail naar de helpdesk. Je krijgt dan een zogenaamde SQL-tekst retour die je in Assistent moet invoeren. De door jou gewenste selectie rolt dan uit je computer. Klik hier voor een groot aantal standaard selecties.
Nadat je de probeerversie op de pijnbank hebt gelegd heb je toch nog behoefte aan een demonstratie. Wat dan? Wel... daarover kunnen we kort zijn: we zullen je graag bezoeken om je bij jou op kantoor, in je vertrouwde omgeving, in ongeveer anderhalf uur uit te leggen wat Assistent wél en níet kan en wat je van de helpdesk mag verwachten. Bel met de helpdesk (076-5493750) voor het maken van een afspraak.
Nee, hoor. Assistent werkt op elke moderne Windows-computer. Hoe beter de machine, hoe soepeler Assistent draait. Ga je veel scannen e.d., des te meer schijfruimte heb je nodig. Als je twijfelt, overleg dan met de helpdesk.