|
|
Nieuws van Assistent automatisering - maandag 28 december 2020
|
|
|
|
|
HELPDESK 2 UUR PER DAG LANGER OPEN!
Na veel beraad en tips van onze trouwe gebruikers hebben wij besloten de openingstijden van de servicedesk te verruimen:
|
Nu: 09:30 - 12:30 uur en 13:00 - 16:30 uur
|
Wordt: 08:30 tot 17:00 uur (de sluiting tussen 12:30 en 13:00 uur vervalt)
|
De wijzingen gaan in per 04-01-2021. Spreken we je dan?
|
Deze week is de helpdesk gewoon bereikbaar!
|
Aanstaande donderdag 31 december 2020 is de helpdesk bereikbaar tot 12:00 uur!
|
|
|
Assistent Online & Assistent in de Cloud
Zoals jullie weten is sinds kort live: Assistent in de Cloud. Graag brengen we jullie ervan op de hoogte dat we bezig zijn met Assistent Online. Dit zijn twee verschillende werk omgevingen. Je kunt namelijk in de cloud werken én online werken. Wat is het verschil?
|
Online/webbased werken: een internet pagina die vanaf overal ter wereld te bezoeken is. Als je online wilt werken met Assistent krijg je een icoon op jouw bureaublad (of een directe link) waarbij een webpagina opent als je hierop klikt. Met een webbased/online pagina kan je niet overal werken zoals je gewend bent, want je hebt jouw printer en Office pakket niet overal bij je. Als jij op een andere computer, waar geen Word op staat Assistent opent kan je bijvoorbeeld geen brieven in Word maken. Je kan geen documenten openen of opslaan als je werkt vanaf een andere computer, want je werkt niet vanaf jouw eigen schijf. Jouw collega’s en jij kunnen in dezelfde Assistent werken, alleen het gebruik van programma’s naast Assistent is anders. Bij Assistent Online dien je zelf te zorgen voor: een server, systeembeheerder en het maken van back-ups.
|
In de cloud werken: overal ter wereld werken zoals je gewend bent. In de cloud werken houdt in dat je ergens een complete virtuele werkplek hebt staan. Jouw collega’s en jij kunnen vanaf waar dan ook, allemaal bij dezelfde documenten en programma’s van deze virtuele werkplek. Je werkt vanaf een speciale, beveiligde server en er wordt gezorgd voor back-ups, je hoeft zelf nergens meer aan te denken. Er zijn korte lijnen met de beheerder van jouw cloud omgeving. Je hebt een icoon op jouw bureaublad waarbij een gehele werkomgeving opent als je hierop klikt. Jouw collega’s doen dat ook en jullie werken allen in dezelfde omgeving met dezelfde documenten, Word, etc. Assistent in de Cloud is het complete pakket waarbij je met jouw kantoor nergens meer aan hoeft te denken.
|
Een aantal kantoren heeft genoemd: wij hebben al een office pakket, een server en onze systeembeheerder bevalt goed. Dat kan en dat begrijpen wij. In dit geval ben je bij jouw systeembeheerder aan het juiste adres. Systeembeheerders kunnen een cloud omgeving inrichten inclusief Assistent.
|
Werk je al in de cloud en wil je dat met Assistent ook? Je bent bij jouw systeembeheerder aan het juiste adres. Systeembeheerders kunnen Assistent in jouw huidige cloud omgeving zetten. Systeembeheerders zijn welkom om contact op te nemen met ons zodat het geregeld kan worden.
|
We verwachten Assistent Online binnenkort te kunnen aanbieden. Het aanbod van Assistent Online en Assistent in de Cloud is niet te vergelijken en de prijs voor Assistent Online zal dan ook beduidend anders zijn dan Assistent in de Cloud.
|
Voor meer informatie hierover bel naar 076-5493750 of mail naar info@assistent.nl
|
|
|
Doorsturen
Je doet ons een groot plezier door deze nieuwsbrief door te sturen naar je collega's en concurrenten. Zo blijven zij ook op de hoogte. Ze zullen je dankbaar zijn!
|
|
|
|
|
|