|
Omnummering Allianz
Een dezer dagen voert Allianz een conversie uit op haar polisbestand. Om ervoor te zorgen dat je deze wijzigingen niet handmatig hoeft door te voeren, hebben wij in samenwerking met Allianz een tool gebouwd die deze aanpassingen automatisch voor je verwerkt in Assistent.
Indien deze conversie voor jou van toepassing is, heb je van Allianz inmiddels een bericht ontvangen waarin de stappen worden toegelicht.
Het programma en een handleiding zijn te downloaden via mijnAssistent.
|
|
|
Omnummering Nationale Nederlanden
Aanstaande vrijdag zal ook Nationale Nederlanden een omnummerbestand klaarzetten op het extranet om een conversie op haar polisbestand uit te voeren.
De zakelijke producten van zowel (oud) Delta Lloyd als Nationale Nederlanden komen bij de conversie naar een nieuw (tijdelijk) administratiesysteem te vervallen. Dit betekent dat de verzekeringen binnen de pakketten losse polissen worden.
Ook voor deze omzetting geldt dat je die niet handmatig hoeft uit te voeren. We hebben hier een tool voor gebouwd die ervoor zorgt dat de pakketten automatisch worden omgezet naar losse polissen. Het programma en een handleiding zijn ook te vinden op mijnAssistent.
Meer informatie over de omzetting lees je in het bericht wat je van Nationale Nederlanden hebt ontvangen.
|
|
|
We raden je aan om eerst een back-up van je administratie te maken voordat je de conversie uitvoert.
Uiteraard staat onze helpdesk (076-5493750) voor je klaar om je te helpen wanneer het niet wil lukken of je meer informatie nodig hebt.
|
|
|
Doorsturen
Je doet ons een groot plezier door deze nieuwsbrief door te sturen naar je collega's en concurrenten. Zo blijven zij ook op de hoogte. Ze zullen je dankbaar zijn!
|
|
|