Deze week staat Hemelvaartsdag voor de deur. Hierdoor hebben we aangepaste openingstijden en zal de helpdesk op donderdag 9 mei en op vrijdag 10 mei gesloten zijn. Op maandag 13 mei staan we weer voor je klaar om je te helpen met jouw vragen!
|
|
|
Webinar versie 46
|
Recent hebben wij versie 46 uitgebracht. We hebben weer een aantal nieuwe functies ingebouwd. Vanaf deze versie is het bijvoorbeeld mogelijk om via Elektronisch Berichten Verkeer (EBV) de documenten automatisch te laten verwerken.
|
|
|
Verder zijn er nieuwe wensen ingebouwd (onder andere een uitgebreidere spellingchecker, er is een signalering-scherm toegevoegd aan de klant, de RegioBank-koppeling is verbeterd en op polisniveau zijn er nieuwe velden toegevoegd) en hebben we kleine bugfixes uitgevoerd.
|
|
|
Vrijdag = online Assistentie dag!
|
In de lijn der Assistentie: wekelijkse online gebruikerstraining. Maak in je agenda een agendapunt aan voor elke vrijdag van 10.00 tot 10.30 uur. Elke week wordt een andere functie in Assistent besproken door onze collega Esther. Het is een live webinar waarbij je vragen kan stellen.
|
Pak een bak koffie of thee, leun achterover op jouw vaste werkplek en maak gebruik van gratis Assistentie. Wil je weten welke trainingen wij deze maand geven? Klik dan hier en schrijf je meteen in!
|
* In verband met Hemelvaart geeft Esther de online training van deze week op woensdag 8 mei.
|
|
|