|
|
|
31 januari 2024 - Nieuwsbrief
|
|
|
|
AFM Marktmonitor (MMAB) 2024
|
|
|
De AFM Marktmonitor (MMAB) 2024 komt er weer aan. Het is voor alle adviseurs verplicht om die vragenlijst in te vullen. Zie jij hier als een berg tegenop, omdat jij uren of misschien wel dagen bezig bent om de antwoorden te verzamelen?
|
Zoals elk jaar hebben wij speciaal voor Assistent-gebruikers de selecties voor je klaargezet op jouw 'MijnAssistent' omgeving. Zo heb jij de vragenlijst binnen een mum van tijd ingevuld. Heb je toch hulp nodig? Onze helpdesk staat met plezier voor je klaar!
|
|
|
|
Webinars
|
Ook geven wij een webinar over de AFM-selecties. Op donderdag 8 februari laten we je kort zien hoe je deze selecties kunt uitvoeren. Daarnaast staan er deze maand nog 2 andere webinars gepland:
|
Maandag 19 februari gaat Esther onze nieuwe functie "Regiobank import" laten zien. Werk je met de Regiobank en wil je de gegevens makkelijker én sneller in Assistent zetten? Volg dan deze webinar om 11:00 uur!
|
Diezelfde maandag om 14:00 uur kun je de webinar "Standaard teksten" bijwonen.
|
Tijdens deze webinar laten we zien hoe je teksten in Assistent kunt automatiseren, zoals standaard e-mailteksten en (PDF) brieven.
|
Schrijf je hier in voor (één van) deze webinars! Op deze pagina kun je je overigens ook nog inschrijven voor verschillende Assistent Gebruikerstrainingen (exclusief voor Assistent-gebruikers), welke elke vrijdag gratis worden gegeven.
|
|
|
|
|
|
Hoeveel werk en tijd kost het jou om de juiste gegevens erbij te pakken als een klant belt? Dit is verleden tijd met de Assistent VoIP koppeling! Je kunt ieder gewenst VOIP telefonie programma koppelen aan Assistent, bijvoorbeeld: 3CX, Broadsoft, Voys, etc.
|
Wat houdt het in? Als een klant belt, wordt bij de collega die het gesprek opneemt direct de bijbehorende klant geopend in Assistent. Maar je kunt ook vanuit Assistent met 1 muisklik de klant bellen. Handig toch?
|
Hoe kan je het organiseren? Je dient contact op te nemen met jouw telefonieprovider en daarna met Assistent om VoIP aan te laten zetten. Voor meer details kun je altijd bij één van mijn collega's terecht!
|
|
|
De helpdesk staat met plezier voor je klaar op 076 - 549 37 50
|
|
|
|
|
|
|
|